ya kızlar bu dişlerin hepsi aylaardır kabarık. aylardır her iştahsızlıkta her uyku bozukluğunda diş diyoruz ama 2 ay önce kulak enfeksiyonu çıktı. taa 8 aylıkken de aynı belirtilerle iye çıkmıştı. arada yine götürdük şüphelenip hiçbir şey çıkmadı. çocuğu neye göre doktora götüreceğimi şaşırdım.
- ayda alt iki diş, 9. ayda üst 4 diş çıktı. gerisi gelmiyor bi türlü. diş çıkma süreci bu kadar uzuyor mu gerçekten? ellerimi ısırmaktan mahvetti, salyanın da maşallahı var ama diş yok. 8den önce kalkmayan çocuk hava karanlıkken ayağa dikiliyor ve gece boyu gözü kapalı ağlıyor.