Demett_k Ben çok memnunum iyi ki var diyorum. Gün içinde 2 kere bile çalıştırdığım oluyor, bi kere 2 3 gün çalıştırmadım kendim de süpürememiştim farkı hissediliyor. Dip köşe temizlik beklemeyeceksiniz ama saç, kırıntı, kıl, tüy ne varsa topluyor. Çalışıyorsanız kesinlikle işinize çok yarayacağını düşünüyorum