4 yaşında ikiz kızlarım var. Devlet kreşine gidiyorlar. (Geçen sene başladılar)
Bir kızımın öğretmenini gerçekten çok seviyorum. Anaç, sıcak konuşkan. Kızım da çok seviyor. Alışması süreci o kadar zor oldu ki. Uyumadı, altına kaçırdı defalarca. Ben her seferinde kusura bakmayın derken öğretmen takılmayın lütfen. Çocuk bunlar ileride bunların hiç biri kalmayacak dedi. Baya bilerek altına yapıyor bilerek uyumuyordu.
Diğer kızımın öğretmeni daha sert ve kuralcı. Soğuk. Ve kızım yemekte, uykuda sorunsuz. Genelde sınıfta uyumlu kendisi öyle söylüyor. Ama küçük birşey yapsa büyüterek şikayette bulunuyor. Destek alın diye. (Tırnak yeme)
Destek aldık da. Sonuç aynı.
Geçen gün kızım keşke ben de o öğretmende olsaydım dedi. İçim parçalandı. Eşimde benim gibi düşünüyor.
Şöyle 1. Kızımın öğretmenini seviyoruz. 2. Kızımın öğretmenini sevmiyoruz.
2025 Eylül ayında ayrı sınıflar
2026 Eylül ayında aynı sınıfa verdim diyelim.
2027 Eylülde 1. Kızımın sınıf arkadaşları okula başlayacak. (Doğum tarihlerinden dolayı) 2. Kızımın sınıf arkadaşlarının bazıları kalacak.
İki kızım da 2. Kızımın sınıfına geçebilir. Bazı arkadaşlar kalabilir 2. Kızımın. Ama öğretmenleri farklı olacak.
Siz olsanız değiştirir miydiniz?
İlkokulda aynı sınıfa vermeyi düşünüyorum. Çalışıyoruz. Yetişmesi zor olabilir anne baba için.