Merhaba anneler🖐🏻17 aylık bebeğim var.Geçen hafta fmf (Ailevi Akdeniz ateşi) teşhisi konuldu.Babada da aynı hastalığı var ondan aldı hastalığını.Ömür boyu hap kullanıcak şükür ki tedavisi var🤲🏻Rutin kontrolleri olucak,ilaç herhangi bir etki yapmış mı böbreklerine vs diye o kadar.Sürekli ateşleniyordu 1 haftadır hayatım düzene girdi diyebilirim.Bundan önce 3 ay bir iş yerinde çalıştım ama çalışma şartlarından dolayı ayrılmak zorunda kaldım.Uras’a anane bakıyordu.Tekrar iş bakıyorum işten ayrıldığımdan beri ama kimse dönüş yapmıyor🤷🏻♀️Üniversite mezunuyum istediğim sadece masabaşı belli saati olan bir iş ama yok yani.Çocuğum için de çalışmam gerekiyor🤷🏻♀️Sadece eşimin aldığı ile zor yani şimdiki zamanda ev geçindirmek🙄Belki bu yazıyı görüp vesile olan birisi olur bir iş kapısı aralar bana🙏İstanbul Maltepe de ikamet ediyoruz😘İnşallah güzel sonuçlar alırım diyip geceye Allah bir kapıyı kapatır diğer kapıyı açar,Rızkı veren Allah’tır diye güzel bir cümle bırakayım🤲🏻Hayırlı geceler ❤️