Kızım herşeye ağlıyor ortada hiçbirşey yokken bile ağlıyor zaptedemiyorum artık öyle bir ağlıyor ki bildiğiniz sinir krizi geçiriyor resmen dün o kadar çok ağladı ki gece ateşi çıktı sözümü dinlemiyor birini görünce daha bi herşeye ağlıyor bu normal mi yaşayanınız var mı kafayı yemek üzereyim