znmte1 Oğlum ateşi 37 ydi sonra bir anda 39 oldu ve titremeye başladı önce titremesi azdı sonra Dolven verdim 15 dakka sonra titremesi durdu tüm vücudu titiriyordu dudakları da ayaklarıda buz gibiydi sonra birden durdu 15. Dakka da falan 1 saat oldu
tgcayz znmte1 havalede bayılıyo cocuklar bız bu ay basında yasadık gozlerı kaydı oglumun Allah yasatmasn kımseye
senaurass tgcayz nasıl müdahale ettiniz o an. Sonrasında bir sorun oluyor mu peki inşallah iyidir bebeğiniz
tgcayz znmte1 sıtmalanmıstır o zaman. Atesı 37 nın uzerıne cıkınca verın surup. O tıtreme geldıyse kotulesmesın. Oglumda 37.2 ıle havale gecırdı. Doktor 37 nın uzerıne cıkınca hastayken surup ver mutlaka bekleme dedı
znmte1 tgcayz yani gözü bir yerde sabit değildi dediğim gibi kucakta sürekli titriyordu bi bana bir babasına bakıyordu ama tepki yoktu ateşi de bir anda 39 a çıktı
Aintyourmama Ateşten titremiş büyük ihtimal geçmiş olsun havale olsa kendinddn geçer anlarsınız videolarını izleyin youtubedan çok kötü birşey bir de o kadar uzun sürmez en fazla 3-4 dk sürer