ervn Bebeğim 1 ay 4 günlük fakat 5 gündür kaka yapmıyor. Gazı sürekli çıkıyor ama bezde kaka yok sizce normal mi?
vitability07 ervn mamasını değiştirin. Bizde aynıydık 1 ay kabız oldu. Lavmanla fitille müdahale ediyorduk. Mamayı değiştirdik öyle düzeldi
gamzemissss ervn mama alıyosa 3 güne kadar notmal benim kızda kabız oldu 4 gün lagman yaptılar mamasını da değiştirdik şimdi normaliz
ervn duygum27 çiş yapıyor sıkıntı yok. Hem mama alıyor hem anne sütü kabız mı oldu diye korkuyorum. Bide kolik bebek neye ağladığını şaşırdım kaka yapmaması mı zorluyor gazı mı bilmiyorum 🥺
sedkyaaa Doktorlar 10 güne kadar normal diyorlar ama ben çevreme bebeğim 3-4 gündür yapmıyor demiştim hemen bana fitil veya lavma yap demişlerdi bende yapmıştım hemen yapmıştı peşine. Ama yapmadan önce de gazı çok kötü kokuyordu
sedkyaaa İsterseniz zeytinyağ ile yaptınız mı bimiyorum ama karnına ve ayak tabanına masaj yapın güzelce o da işe yarıyor peşine kızım kaka yapıyordu :))
ervn duygum27 neler yapmadım ki hepsini denedim sadece gaz çıkıyor. Bazıları da kilo alıyor o yüzden yapmaması normal diyorlar kimi dinleyeceğimi şaşırdım açıkçası 🥺
ervn sedkyaaa evet ya üstten alttan o sesi duyduğum zaman mutluluk hormonlarımız devreye geçiyor resmen ☺️
berengunes Mamalarına zeytinyağı katın biz o şekilde çözdük doktorumuz öyle yapın dedi yaptık. Bizimki de 4 5 günü buluyordu.