prensesveannesi1 Enfeksiyon çıktı devlet yatacak dedi özele götürdüm çok değil normal bu değer antibiyotik ağrı kesici içir yarın akşam tekrar gel dedi napıcam bilmiyorum hangisine güvenmeli lütfen bi fikir verin ya
iremuzmez Bizde 27 günlükken yattık idrar yolu enfeksiyonundan. O zaman ağızdan veremiyorlardı antibiyotik ama 5 aylıkmış alabilir herhalde artık