Anneler merhaba, bebeğim 45 günlük. Bebeğim 3 günlükken sarılık başladı. 7. gün bilirubin değeri 12 idi. 1 ay kontrolünde yine 12 çıktı. Şu an 45 günlük sarılık geçmedi. Yüzü sarı hala. Vücudu ve göz beyazı da sarı gibi. Yaşayanınız var mı? Deneyimleriniz neler? Benimle paylaşabilir misiniz. Bir de sadece anne sütü alıyor bebeğim.