cananbulbul 38 günlük lohusayım kanama biter gibi oluyor sonra tekrardan başlıyor normal mi hala bitmemesi
alparslannmom1 cananbulbul normal benimde öyle oldu bi bitti gibi oldu 20.gün falan sonra bir başladı bardaktan boşalır gibi sağlık ocağındaki hemşireye sormuştum normal demişti
Prensescilek cananbulbul canım benim tam 60 gün sürdü . Tam tamına 60 gün . Şuan bebeğim 5 aylık . İnan ilk 3 ay sürekli ara ara kanamam hala oluyordu . Sonra tamamen kesildi
juli_naz cananbulbul sezaryen mi ? Benim 29 gün ama tam kanama da değil .. ve ne zaman tam adet olur ki insan ? 🙄
busraea Bende cok şaşırmıştım niye bitmiyor diye sanırım doktorun hatası vardı ilaç yazayım cabuk keser dedi emzirdiğim için bebişe zararı olmasın diye kullanmadım bekledim geçti şükür kendiliğinden