mirayel 4 ay aşıları değilde 2 ay aşısı ateş yapmıştı oda verem aşısıydı 37,2 gördüğümde sıcaklığını ben calpol verdim bebek kendini belli ediyor merak etmeyin. Hemşire bana huzursuz olursa da calpol ver demişti doktorum ateşi çıkarsa dedi ben bebeğimi iyi tanıdığımdan hafif huysuzlandıüını gördüm 1 kere verdim zaten gerek kalmıyor sonra