Yeni doğdu ve kucakta olmak güvende hissettiriyor ona o yüzden beşikte uyumak istemiyor. Ama kademeli olarak alıştırmakta fayda var. Benim bebeğim de öyleydi kısa kısa kucağımda emerek uyurdu sadece, 15. Aydan bildiriyorum hala aynı şekilde ve birlikte uyuyoruz 🥲