H12345 İlk olarak sabah ananas sirkesi ve bromelaini içiyordum , sonrasında ise kakaolu ve tarçınlı Türk kahvesi içiyordum. Öğlen 1 ya 2 gibi de muz,yoğurt,süt,yulaf,tarçın,chia tohumu ve fıstık ezmeli bir smoothie yapıyordum kahvaltı niyetine. Akşam da 6 en kaç 6 buçuğa kadar akşam yemeğimi yiyordum. Akşam da çorba salata ya da ne yemek yaptıysam. Tambuğday ve çavdar ekmeği kullanıyorum. Günlük 3 litre de su tüketiyorum. Spor falan da yapmadım açıkçası. Bu arada akşam yemeğinde önce de sirke ve bromelain kullanıyordum