Kızlar iyi geceler. Bugün 3. Ateşli günümüz. Doktora gittik boğaz, kulak temiz. İştahsızlık, ishal yok. Ama 38.5 u gören ateş var. Üstte 2 azı diş patlamış alttan da geliyor dedi doktor ve ekledi. Şuan crp alırsam diş etindeki yarılmaya bağlı zaten enfeksiyon gelir diye ilaçlık bir durum yok şuanlık calpol, dolven ve tetagil ile süreci yöneteceğiz diye. İlk kızımda çıkmadı ateş tedirginim bu sebepten 🥹