lesta Doktor kontrolündesinizdir mutlaka dr ne diyo? Bizim doğum kilomuz iyiydi ama hastanede 2 g0n kaldım 2 günde 240 gram vermişti mama başlayalım dediler. Ben kendi doktorumuza gittim sonradan mama başlamak istemedim emzirme danışmanı aynı xamanda doktorumuz. Başlayalım dedi o da en küçüğünden aldım günde 3 verdim bikaç gün sonra sadece yatarken verdim kısa zamanda toparladık, doktorunuz ne diyosa onu yapın gerekirse mama başlayın sağlıkla büyüsünler ♥️