Esoskirec 3 buçuk yaşında kızım birkaç gündür son derece iştahsız ve biraz huysuzdu. Bu akşam üzeri ateşi çıktı parol verdim indi. Şimdi tam uyumuştuk baktım yanıyor üstünü açtım 10 dk içinde kendiliğinden indi. Ayakları çok sıcak. Üstü açık uyusa olur mu? Ne demek olabilir bu ateş
Alyehus Esoskirec kızım 3 yaşındayken bu şekilde bir hasta oldu 40 dereceyi gördük duşa soktuk biz düşmedi doktora götürdük. Yanlış yapmışsınız böyle bir durumda üstünde atlet kalacak sadece 1.5 ölçek yani 7 mil (biz 15.5 kiloyduk) dolven verip odanın penceresini açıp bekleyeceksiniz demişti. Ayak sıcaklığını da sordum soğuk olmasındansa sıcak olmasını isteriz zaten dedi. Bizim o dönem crp yüksek gelmişti antibiyotik kullandık. Ateş normale döndüğünde yaşantı normale dönsün ince bir kıyafet giydir dedi. Bu ara çok salgın var sürecin uzamasındansa bir hekim görsün mantığındayım ben. Birinde grip oldu burun akarsa ateş olmaz dedi annemler dinledik götürmedik meğer faranjit olmuş geniz akıntısı tahriş ettiği için yine ateşi çıkmıştı misal antibiyotik kullandık yine. Şimdi burnu aksa götürüyorum valla en azından antibiyotik dozunu azalttık yılda 1-2 oluyor. Kafanız rahat olur en azından. Geçmiş olsun 🌸
kahvekolik_ Kalın giydirmeyin, ara ara kontrol edin muhtemelen hasta oluyor ve enfeksiyon veya virüs belirtisidir ateş. Böyle durumlarda annelere genelde uyku olmaz, çok geçmiş olsun 🥺🫶🏻