ebruccc Emzirme döneminde aşırı acıkıyorum sürekli birsey yeme gereği duyuyorum sizde durumlar nasıl kızlar
yaraliceylanim ebruccc neredeyse 1 yasina kadar çok acıkıyordum özellikle ilk 4 5 ay aşırı acıkma ile gece uyandığım oluyordu yiyin gitsin sonra hepsi gidiyor
hangimizsevmedik Aşırı bir tatlı isteğim oluyordu 6 aylık oldu kızım azaldı biraz. 1 paket bisküvi üstüne 1 çikolata yiyordum hala da canım istiyordu. Öyle devam etse yanmıştım