Emzirdigim icin zlynda kullaniyordum fakat doktorum bu ilacin bana iyi gelmedigini ve kutu bittikten sonra ilaci birakmam gerektigini soyledi. Kutunun bitmesine daha var benim de kafam epey karisik. Birakmak gerektiğinde sizler hemen ayni gun mu biraktiniz yoksa kutunun bitmesini beklediniz mi, herhangi bir farklilik var mi