Huma_kus34 Kızlar arabay bındıgımde istanbulda metroya otöbuse bındıgımde aşırı mide bulantım oluyo bununla nasıl başa cıkabılırım varmı benım gibi olan syhat etmek istiyorum ama bulantım yüzünden vazgcıyorum 🥺
hasibekar Huma_kus34 merhaba sizinle aynı durumu yaşıyorum mide bulanma ilacı alıyorum çok kötü bi durum bunun için hiç bir yere gitmiyorum çünkü yol boyunca bu durumu yaşıyacağımı biliyorum
Huma_kus34 nurtuba60 cocukken bukdar degıldım yaş büyüdükçe daha çok mide bulantım artmaya başladı vapura bınınce falan sankı hamıleymısım gibi bulantılar basıyo
Huma_kus34 hasibekar ewt bnde oyle vapura falan bınmıyorum bulantılar baslıyo hemen cok sınır oluyorum kendıme çözümü yokmu bunun :(
havem Annem bir çay kaşığı benzin içmişti 😂 tabi tüm gün kustu ama o günden sonra hiç araba tutmadı bilmiyorum faydası olur mu