serra2017 Merhaba bugün itibariyla pregomin syneo kullanmaya başladık ama tadı kötü olduğu için yedirmekte çok zorlanıyorum. Alternatif farklı tadı olan alerjik mama deneyen oldu mu? Tadını değiştirmek için içersine neler kullanılabilir tecrübe eden varmı?
alpannesi37 serra2017 bizde de kustu asla içmesi. Sma nın laktozsuz olanını önerdiler. Ama o dönem mamayı bırakmıştık.
serra2017 hunilimomy Teşekkür ederim. Alerjen yan etkileri olur mu acaba. Elma veya hurma özü sordum doktora kullanılabilir dedi.
serra2017 TalentedMom ne kullandınız daha sonrasında. Nestle veya neocate dedi doktorda ama onlarında yorumları farklı değil.
TalentedMom serra2017 sindirmede de sorun yaşadım ben normal verdim alerji yoktu biz de kızım kolikti o yüzden vermişti bıraktım çünkü hiç faydasını görmemiştim
visneli rayulezi isterseniz ben size ne kadar derseniz gönderirim yani olursa tabi elimde şuanda aptamilinki var biraz
rayulezi znmte1 bebeğim yeni 5 aylık oldu devlet belli bi kısmını karşılıyor mamanın tamamen bedava değil yani.
visneli rayulezi bizde eczaneden aldık bi kaç ay önce bebeğim içmeyince kaldı öyle son kullanma tarihi felanda yazıyordu üstünde siz bilirsiniz