Tangrampuzzle Bebeğim gece üstünü çok açıyor sabah burnu akmaya başladı şimdi hafif ateşli 37.5 çıktı aferin şurup içirsem mi birde 3 ateş ölçerle kendimi de ölçtüm 35.5 çıkıyor bu normal mi hepsi mi bozuk anlamadım
etuerk Tangrampuzzle kaç aylık? 37.5 da hemen ilaç vermeyin üstünü açın duş aldırın 38 üzeri ilaça başvurun gece de uyku tulumu tavsiye ederim
somurtkansirin Tangrampuzzle geçmiş olsun 💐 ben kulaktan ölçüyorum, alnından bakınca farklı çıkıyor genelde kulaktan ölçtüğüme göre hareket ediyorum 37,5 normal aslında umarım gece çıkmaz ateşi
Girlsmoms Tangrampuzzle gece bırakın bebeği bizlerde çok açıyoruz üstümüzü. Uyku tulumu giydirin evinizin sıcaklığına uygun üstünü örtmenize gerek kalmaz. Bebek kaç aylık? Ateşi yok derecesi düşük. Bu düşüklükte hemen şurup vermeyin . Serum fizyolojik buhar verin. Başı her zamankinden bi tık yüksek olsun yeterli bence
Tangrampuzzle etuerk etuerk Girlsmoms Şuan kayınvalidemde kalıyoruz herkes tutturdu şurup ver bende 37.8 üstü falan olursa veriyorum ellerini alnını boynunu öpüyorum evet sıcak normale göre ama bi 38 değil sanki normaldende farklı ısı artışı var komşudan da aldık 3 ateş ölçerle ölçtüm bir de hepsinde benim 35.5 çıkmamda garip geldi 36 falan çıkarım diye düşünüyorum vücut ısımda iyi anlamadım tedbir olsun diye vericem herhalde