Selamlar, bugün biz yeni bi atölyeye başladık, fiyatı bence uygun 8 seans 1 buçuk saatten 2800 TL. Ama şöyle bi sorun var sadece 2 kişiyiz. Benim kızım 25 aylık diğer çocuk 22 aylık, kızım akıcı konuşurken her şeye aktif katılırken onun gelişimi dogal olarak daha bebek, başlamış bulunduk grup değiştirme gibi bi şansım yok, acaba devam etmesem mi, faydası olur mu yine de sizce?