zeyneppce 4 yaş aşısına 1 hafta 10 gün kala gibi bir zaman da oğlumun ayağı mazgalın içerisine girdi bacağında 2 tane yarası vardı ben görmedim ama kaynım yenge paslıydı orası dedi,dikiş falan olabilir diye hemen kaptık çocuğu acile götürdük gittiğimiz acil doktoru ve 2 aile hekimi bu zamana kadar olan aşıları tam ise problem olmaz aşı zamanını bekleyelim demişlerdi hastaydı çünkü çok şükür bir problem yaşamadık ama içim içimi yemişti tabiki. Sizde birilerine danışın yine de içiniz daha rahat eder en azından.