katyaaa emzirme öncesi ve sonrasında kendi sütünüzle silip göğüs kalkanı kullanın daha çabuk iyileşiyor ve bir süre sonra tekrarlamıyor. İlk hafta çok kötüydü benim, parça koparıp kanatmışlığı var memeyi doğru kavramadığı için. 2 aylık olmuşken tekrar başladı bende yarıklar, çok can yakıyor. 🫣
Hametan da sürebileceğimi söylemişti doktor, denedim işe de yarıyor ama emzirme öncesi sürekli göğsü yıkamak/karbonatlı suyla silmek zor geldi bana.