vmte feniks oğlum daha 5 aylık onu bilemem ama ben öyleyim😂 doğduktan sonra yapılan testler sonrası şu meşhur hastaneden aranmışız bana baya bi test yapılmış proflar doluşmuş ve zekamın 6 sene ilerde olduğunu söylemişler(nasıl anladılarsa daha bebekken) aileme herşeyi hızlı öğrenir demişler. 10 aylıkken baya koşa koşa yürüyomuşum. 1 yaşında bezi bırakmışım okuma yazmayı 4 yaşında tamamen öğrendim. okula erken başladım. 2 yaşından beri çok iyi derecede resim yapıyorum. ilk resmimi tuvalet duvarında yapıyodum. üniversiteye kadar girip 1. olmadığım yarışma kalmadı.belirli ilçelerde çoğu camiinin süslemeleri bana aittir. şuan evdeyim bebemle yapabildiğim kadar yapıyorum. ayrıca diorama yapıyorum bi süredir. kendi kendime 2 mğzik aletini çok iyi çalabiliyorum. ayrıca müzisyenlikte yaptım (3 sene önce bıraktım.sosyal medyada sadece) insanları çok iyi okurum bu arada ve Allahın verdiği bazı tuhaf yetenekler var mesela bi anı yaşadım ama aynıısnı o sabah rüyada görürürm. bu her ay bir kez olur. benim şu yaşıma kadar yaşadıklarım bu😂🥹❤️
Babyboysmother AtesPerisi bu arada ciddiyim. Tabi ben düşünmüyorum da. Bilmem bu kadar kelimesi falan deyince anneler acabamı dedim))
demirboy MamaUygarVibes merhabalar sadece bir öneri, oğlunuzu psikiyatra götürdünüz mü? Takip ettiğim bir psikiyatr bu yaşlarda bunların asperger belirtisi olduğunu söylüyor. Kendisi Prof Dr Cem Gökçen. Ailelerin üstün olarak gördüğünü ama aslında bu çocukların çoğunun asperger olduğunu söylüyor. Sosyal iletişimi nasıl? Aspergerde biliş üst fakat sosyal iletişimi kısıtlı oluyormuş
MamaUygarVibes demirboy psikiyatriye gidiyoruz evet asperger olsa zaten bu direkt anlaşılır. Göz teması iyi, sözel iletişimi çok iyi, akranları ile iletişimi yine iyi oğlumun bir de eşim özel eğitim öğretmeni bir sıkıntı olsa zaten herkesten önce o farkederdi🌸