Yine doktor yardımı istemiştim burda ıspartada ikamet ediyoruz ama annemin sağlık sorunlarından kaynaklı doğumum burda olucak 36 haftalığım fakat bebeğimin gelişimi 3 hafta geriden geliyor ve çok küçük oldupunu söyledi doktor kıvanç şahine gidiyordum şehir hastanesinde hüseyin aksoyu söyledi bugun gittim tekrardan detaylı ultrason vs çekildi fakat ben kendi ile görüştüğümü sanarken asistanı muayene etmiş asistanın dediği 2 güne bir kontrol 1 hafta sonra doğuma alabilibiriz dedi bebeğim küçük olduğu için ama birde özele gitmek istiyorum yada devlette başka bir doktor tüm morallerimiz alt üst ani kalp durması vs olabilir ye bahsedildi açıkca çok korkuyorum doktor konusunda yardımcı olursanız çok mutlu olurum Şimdiden teşekkür ederim 🙏🏻😢