poyraz_alim Ben doğumumdan sonra kayınvalidem bana baksın istedim ,annemi istemedim.o kadar düşkündüm kayınvalideme.kız kardeşimin bana düğün hediyesi aldığı altın kolyeyi satıp kayınvalideme yüzük almıştım.devamlı hediyeler falan,aşıktım resmen.sonra lohusalıkta herşeyi sizinki gibi batmaya başladı bana.Maalesef bende ısınamıyorum şimdi.eskiden çok severdim o sevgi sanki hala içimde bir yerde .ama bir türlü eskisi gibi bakamıyorum.sanki lohusalıkta soğumak ayrı bir soğuma gibi.kalıcı olup geçmiyor gibi.böyle olacağını bilseydim lohusalıkta kayınvalidem gelsin istemezdim.