Bizimde bugün 1.günümüz gündüz çok çok güzel geçti beklediğimden güzel bir performanstı ama geceden korkuyorum. Benimde oğlum uyku öncesi çok su içiyor. 2.5 yaşında 9 gibi uykuya geçmişti şimdi mecbur üst değişimi yapmak zorunda kaldım kaçırmış çünkü acaba ilerleyen saatlerde kaldırsam mı beklesem mi bende iki arada kaldım.