tekici Bebeğim 5 aylık yeğenimden kaptı bugün doktora götürdüm ağzının içi kıpkırmızıyı çok mu ağır geçirmiyor bu hastalık bilgisi olan var mı süt içemezse nasıl besleyeceğim kaşıntıyı çok yağıyor mu
nazlimom_ tekici karadut özü içirin iyi geliyor ağız yarasına bizimkide kreşten kapmıştı doktor karadut özü içir demişti yaralarınada kendisi söner dedi krem vs vermedi sulanır iz kalır diye
Layddiana Bilgim yok üste çıksın bu aralar parklara götürmeyin çok yayıldı el ayak hastalığı parklardan da bulaşabilir
nazlimom_ tekici bizim sadece ellerinde ve ensedeydi ve ayakta atlattı hiç hasta gibi degildi ben normalde de karafut özü içiriyorum doktorda ağzında varsa içir demişti
tekici nazlimom_ içemiyor ki hiç bişey ağzı baya kötü ama biraz sürdüm bakalım inşallah bi an önce atlatır, kasıntı oldu mu sizde