gldnskr yoğun bakım sürecimiz de aptamil kullandık ama içeriğinde fazla şeker bulunduğu için boş bi şişlik yapıyormuş o yüzden kullanmadım. Golden goat aldım yorumları çok iyidi açıkcası çok kullanmadım anne sütüyle devam ettik dışarda keyfi olarak içiriyordum 3 4 aylıkken emziremediğim zaman bebeğim içiyordu sadece tek eksisi kusma döneminde aşırı kokuyor resmen keçi kokuyordu bebeğim sürekli kustuğu için 4 aylıkken kabızlık yaşayınca acaba mamadan mı diyip sma optıproya geçtim şuan 10 aylık gündüz ek gıda gece mama alıyor sadece sma optıpro kullanıyoruz çok da memnunum kabızlık yapmadı boş bir kilo da yapmadı kusma vs olmadı