evrenssmom Şuan 7. Ayımıza girmek üzereyiz. 5. Ay kontrolünde İstanbul’daydım . Oradan da takipli bir doktorumuz var . Kendisiyle görüşmeden önce bende bu fikirdeydim. Emziriyorum bu arada ben . İlk gün dışında mama kullanmadım. Kilo alımı ,süt yeterli ise Dünya Sağlık örgütü de ilk 6 ay sadece anne sutu öneriyor. Bende bu doğrultuda ilerledim. Doktorumuz da yeterli görünce 6. Aydan sonra tadimlara başladım. Hala tadım yapıyorum . Tabi tattiğı sebze ve tahıllar la da öğün oluşturmaya başladım. Bu şekilde:)