HilalSoey Kizim 2 aylik olucak ve 8 kilo kaldi gitmiyooor. Siz nasil yapiyosunuz kizlar. Sütüme bir zararli olmaz degilmi? Nelere dikkat etmem gerekiyor? Emziren Anneler nasil zayifladiniz?
Berken HilalSoey emzirirken spor yapılmıyor diye biliyorum fazlasında sütte laktoz artabiliyor ve sütün tadı değişiyormuş bi arkadaşım yaşadı bu durumu sütten kesmek zorunda kaldı ama tam net ne olduğunu bilmiyorum araştırmak lazım
demir1717 HilalSoey Ben ekmek ve hamur işi yemiyorum, doğum öncesi kiloma indim ama löp bi göbek karın var 😞 sanki hiç kilo vermemişim gibi.Son umudum korse.
Begum8tarik HilalSoey HilalSoey ben 1,5 2 aylıktı kızım spora basladım ve sütümede zararı olmadı şuan kızım 8 aylık 😊 gayette fitim
Sarelim 64 kilo ile dogum gittim. Doğumdan sonra 6 kilo gttı. Şuan 55 kiloyum ve az bı göbek kaldı. Oda endişe etmeyin heran regl oldukca inecek. Onun şişliği karındakı