Bebeğim 8 aylık oldu ve bugün inanılmaz bir gündü sabah 8 de uyanmıştı ve ilk uykusu için uyutmak istedim kesinlikle uyumadı herşeyi yaptım 2 saatin sonunda sadece 25 dk uyudu ve hiç bir şekilde bir daha uykuya döndüredim gün boyu akşama kadar uyumadı hem onun için hemde benim için aşırı yorucu bir gündü mahvoldum normal mi bu kadar? Yaşayan var mı? O kadar uyanık kalması çok kötü oldu mentalim çöktü bugün resmen