Hep_oyle_olur_zaten Baharatlar için hangi markayı kullanıyorsunuz? Marketten aldıklarımin tadi hepsi birbirinden farklı oluyor malum su zamana da artık guvenilmiyor hile yapan çok oluyor sumak diye talaş satan mi dersin 😑
acimavi Hep_oyle_olur_zaten marketten alırsam bağdat alıyorum. Onun dışında aktardan almayı tercih ediyorum
alpmila Hep_oyle_olur_zaten ay gerçekten öyle eşim a101 den diyar marka sumak almış hiç bir şekilde tadu yok aktardan almak en iyisi
TalentedMom Hep_oyle_olur_zaten aktardakiler daha güzel oluyor baharat ismi mi marka ismi mi istiyorsunuz
Lolik Hep_oyle_olur_zaten Genelde aktardan alırım,yıllardır alışveriş yaptığım esnafım. Bazen hataydan,antepten getirtiyorum. Bazen fileden de alıyorum.
ninodurbenimadim Hep_oyle_olur_zaten Hayfene alıyorum tüm baharat ve çeşnileri. Sucuk baharatını denedim geçen şok oldum çok iyi. 😄 Bağdat baharat tağşiş listesine girmişti diye hatırlıyorum kullanan arkadaşlar bir baksınlar 🫤
Hep_oyle_olur_zaten ninodurbenimadim hayfeneyi merak ediyorum ben de alsam mı bilemedim önce buraya sorayım dedim
surprizbebe Hep_oyle_olur_zaten hayfene bence sektörde baya iyi. Işınlanmamış baharatları hep. Ben genelde karışım olanlardan alıyorum indirim buldukça ama güzel yani. 5. Element mesela.
Hep_oyle_olur_zaten surprizbebe hayfeneyi merak ediyorum ya ama 5. Element tam olarak ne anlamadım gördüm de bilmediğim birşey olduğu için incelemedim pek 😄