eda-1amine Tekrarlayıcı hareket yok, göz teması var, iletişim var ama bunları söylediğimde tek söylenen çok geniş bi yelpaze 😂 Ve 3 yaşında da konuşma geri diye götürdüm, doktor akranlarını yakaladı artık gelmenize gerek yok dedi buna rağmen yine otizm geldi gündeme 🤷♀️ Tek sorun sınıftaki akranları gibi hemen ikna olmaması, öfkesini kontrol edememesi. Ben mizacı böyle diyorum hatta büyüdükçe bu davranışları da baya törpülendi ama anlatamıyosun. Okuma yazmayı 4 yaşında öğrendi, ezberi çok kuvvetli, toplama işlemine merak sardı vs. Asperger olabilir diyolar, tanı koysalar da pek kabullenebileceğimi düşünmüyorum