Elarya Pamukhanim_ oyoyoyyedibeni Asyaveannesi04 hayalperest2310 hepsini deniyorum aslında artık açıkcası bünye meselesi mi dye düşünüyorum ilk zaman doldu taştı buzluğa bile attım suan bebeğim 20 günlük doymuyor eminim doymadığına
Asyaveannesi04 Elarya ebebekteki yeşil promalt sütüm akıyordu resmen, yine hamileyim stok yapacağım yine
momica Asyaveannesi04 kilo yapıyor diyorlar ya ikisinden de stoklamıştım korkarak ara sıra içiyorum sizde nasıldı kilo durumu
Pamukhanim_ Elarya Tahin,tahin helvası, hurma,dut kurusu, rezene kimyon ve maltana içerdim ve bol su bunlar dışında bişey kullanmadim birde bestlak damla kullandım
esm15 Elarya şöyle söyleyeyim ilk zamanlar 20 CC di şuan emzirme sonrası 60 CC görüyorum ama dökmek zorunda kalıyorum bebeğim asla biberon vs almıyor agzina
visneli Elarya bizde 3 aylık olduk doymafıpk için sürekli göğsümde yarım saatte bir emmek istiyor napıcam bilmiyorum mamada asla kabul etmiyor
mertun esm15 buzluğa atın ek gıda donemi yoğurt yaparsınız. Ya da yıkama suyuna ekleyın cildine şifa olsun💞
kutisko esm15 bence de buzluğa atın naçizane ne zaman lazım olacağı belli olmaz, ziyan etmeyin sütünüzü.
alynaduru esm15 bence dökmeyin buzluğa koyun ek gıda döneminde sütlü içerikler pankek vs hazırlayabilirsiniz ya da yoğurt yapabilirsiniz
Elifmray Elarya Sağım yaprak besleyen bir anneyim. Hiperlaktasyon fazla süt üretimi tanısı aldım. Yanlışlıkla sütümü arttırmışım. Çok sık mastit olduğum için doktor şık sık sağ demişti ve göğüslerim rahatlayana kadar sağım yapıyordum sık sağım yapmak sütümü arttırmış ve farkında olmadan 15 dakika sağım 10 dakika ara 10 dakika daha sağım yaparak yine sütümü arttırmışım. Sütyen takmadım ilk zamanlar bu da sütü arttırırmış. Ben çok düzenli sağım yapmak zorunda olduğum için sütüm azalmadı düzenli sağık yapmazsam mastit oluyorum. Bence en önemlisi düzenli emzirmek ya sağım yapmak
kutisko Elifmray Düzenli sağımı nasıl yapıyorsunuz? Benim gündüz göğüslerim boş oluyor zaten bebek emdiği için, gece bir ya da iki defa sağım yapsak yeterli olur mu acaba arttırmak için?
salihanur12 Elifmray ben sağım yapamıyorum ya sağdığım sütü hiç bir şekilde içiremiyorum bu safer de emmek istiyor göğsüm bomboş kalıyor zaten fazla sütüm yok hemen dolmuyor da
Tazeanne68100 Elarya düzenli sağım yapman lazım ben tek göğüs emzirdim 1.5 yaşına kadar 2 aylıkken biri mastit oldu sütüm azaldı düzenli emzirdikten 15 dk sonra sağım yaptım o şekilde arttı çiğ badem bestlak damla bide sut alerjisi vardi sut ürünleri vs tüketemedjm promalt içecek var e bebekte ondan günde 2 tane içiyordum onun faydasını gördüm ek gıdaya geçince onu bıraktım
arzusssss Tazeanne68100 tek göğüs yetti mi 1,5 yaşa kadar özellikle ek gıdasız 6 aylık sadec sütle beslendiği dönemde