Emimehmet123 allah yardımcın olsun canım benımki de çok ilgisizdi ilgisizlerin alasıydı yani. Bebeğim 10 aylık boşanma davası açtım hiç çekmeye değmez aynı yaştayız bide seninle. Sevgide yoksa boşan gitsin hiç düşünme bu çocuk nasıl büyür diye emin ol daha mutlu büyür işe girip çalışır bakarsın bebeğinede kimseye ihtiyacın yok biz kadınlar her zaman güçlüyüz