Emimehmet123 koy canım tavrını koy,gençsin daha eminimki çok güzel bir annesin o seni kaybettiğine yansın.. huyusuna suyuna gitme bir süre sonra bakıyorsun sen yıpranmışsın ödün veren hep sensin hayat öyle gitmez çocuğuma kıyamıyorum diyorsunda kendine kıyıyorsun o çocuğunu karısını düşünüyormu da sen bu kadar ince düşünüyorsun bu yaşta,saygı sevgi güven sadakat olmadan o evlilik , evlilik olmuyor güzelce konuş önce al karşına seçenek sun ona artıları eksileriyle.