milan00 güzel geçti bnm 2sinide orada doğurdum bn ama benim ikiside acil doğumla girdim suları yetersizdi sancım yoktu suni sancı ile desteklediler hep ondan zordu ama spor yapabiliyorsun duş alabiliyorsun ebeleri falan çok ilgili refakatçin doğum anına kadar kalıyor doğum anında odadan çıkarıyorlar bebeğini bulunduğun odada doguruyorsun hemen kucağına veriyolar özel hastanenin bı altı gibi düşün yemekleri de güzeldi bnm zamanında şimdi nasıl bilmiyorum