8,5 aylık oğlum 5,5 yaşında kızım var.kızım 8 aylıkken işe başladım okula gidene kadar bakımı konusunda annem destek oldu.suan doğum iznindeyim ancak bi ay sonra iznim bitiyor.annem yaşı gereği artık çok zorlanıyor ancak çalışmakda çok istiyorum. Bakıcıni ücreti benim maaşımdan fazla. Çıkmaz bi yoldayım resmen ? Şirket maaşım iyi olmasada sağlık sigortası yan hakları iyi. Ne yapacağımı hiç bilmiyorum ;( annem ben başladığımda bakacak ama onuda artık çok yoruyorum