Kızlar bugün akşamüstü biri aradı ve arayan numara yok özelden aradı açmadım duymamıştım zaten sonra gördüm kim olduğunu nasıl bulacağım eşime söyledim çok tepki gösterdi sanki benim bir suçum var gibi bende bilmiyordum özel numarayla falan işim olmaz kapattım sonra özele nasıl bulacağım varmı bilen