Kızla eben tükendim. Oglum 17 aylık hiçbir şey yemıyor. Yanı hep oyunla falan yedırdım sımdıye kadar ama artık oyuna da kanmıyo. Saat 7 buçukta evden çıkıyorum 12 buçukta ben gelene kadar babasıyla oluyor ve hıc kahvaltı yapmıyo. Artık daha tukendım ıstah açıcı bısey alayım dedım ona da kararsız kaldım. Demır vs normal hu arada . Ne yapacağım ben Allah aşkına bilen yok mu? Benım çocuğum da boyleydı duzeldı vs dıyın barı