arad00 yellowmom8 ben 5 ay oldu takalı ilk aylar kanama yaşadım hep sonra kesildi adetim tek yan etki sanırım biraz ödem şişkinlik
arad00 yellowmom8 yani çok kısa bir işlem zaten acıdan ziyade böyle bir rahatsızlık hissi oluyor çok kısa bir kaç saniyelik ağrı hemen bitiyor zaten