Zeynepaydn Kizlar bebeğim 18 günlük kalkip 2 saatte 1 emziriyorum gunlerdir cok yorgunum. Emziren anne kullanabilirmi supradyne? Normal hayatta kullaniyordum memnundum
YavruKartal Zeynepaydn Bana dahiliye doktoru özellikle iç demişti ama ben içmedim. Yinede doktorunuza danışın mutlaka.
blzylcnsy görümcem ilk bebeğinde cok yorgun oluyor diye kullanmaya başlamıştı üç gün sonra falan konuştuk ya azra cok enerjik cocugu zor uyutuyorum falan demişti aa dedim vitamin den. ablama enerji verirken bebişede vermişti 😂 doktorunuza danışın bi
Zeynepaydn blzylcnsy aa dogru gecme ihtimali var doktora danisacagimda belki kullanan vardir diye once arastirayim dedim
Egelmen33 Emziren anneler için imom latte diye vitamin var öneririm benim ağzım ağzımın ici hep yara döktü vitaminsizlikten onu kullanınca çok iyi geldi