busiyyyy öncelikle süreç doğal , fakat kendinizi yıpratmayın destek almaktan çekinmeyin elbette her şeyi kendimiz yapabiliriz fakat ilk günlerde çok yorucu oluyor her şey . Dinlenmeniz lazım yemek yemeniz lazım hava almanız lazım :) güvendiğiniz biriyse eğer kayınvalide bırakın biraz ilgilensin siz uyuyun