baby45374_ merhaba evet sarı kakaya gectı ama kaka yaptığında öyle bezı çok kırletmıyor ne çok ne de az yapıyor günde beşi gecıyor gıbı tam sayamıyorum çişi Hıc anlamıyorum valla altı kırlendıgınde hep kakasını yaptığında ağlıyor çiş sayısını bılmıyorum o sebeple bır de farklı bır soru sormak istiyorum sıze ben emzırırken göğüs uclarım kanıyor her emzırmeden sonra lansinoh göğüs kremi sürüyorum ama bebek emerken de dişlerımı sıkarak emzırıyorum öyle canımı yakıyor bır de gun ııcnde goguslerım çok ağrıyor sanki goguslerımi taşıyamıyorum canım yanıyor ne yapmam lazım öyle çok büyük göğüslü ınsan da degılım 75 b gıyıyordum gebelık oncesı Gercı sımdı de mınık ama çok ağrıyor ya bır de son soru bugün tam 8 günlük olduk göbek bağı kurumuş gıbı ama hala düşmedi ya ne zaman düşer acaba göbek bağı dusmedıgı ıcın bezını bağlarken mecburen göbek bağına değmeyecek şekılde cırt cırt yapıyorum bu sebeple gün ıcınde çişini hep üstüne sıçratmış oluyor sanırım tam bağlayamadığım ıcın mı acaba o yüzden her alt degısımınde komple üstünü degışiyorum bu da benı çok yoruyor halıyle en küçük bez molfıx kullanıyorum o bıle büyük acaba ondan mı çişi sızdırma yapıyor ya kusura bakmayın sorularım ıcın ılk tecrübe yaşayarak öprenıyorum 😌