Arkadaşlar oğlum geç babıldadı, geç kelime çıkardı, daha 1-2 ay oldu 2 Li cümlelere geçti tek tük şuan da ilk kez 2 gündür 3 Lü cümle kuruyor ama etrafımız da çok kıyaslanacak yanlış anlamasın kıyaslama derken örnek anlamında olmadığı için size sormak istedim. Örnek 3 lü cümlesi “pisi doktor git” kedimizi veterinere götürdük onu anlatmaya çalışıyor ama hepsi böyle parça parça bu normal mi? Söylüyor ve cümleyi senin hayal gücüne bırakıyor gibi 😅 2 Li de aynı şekilde aslında olayı biz bildiğimiz için anlıyoruz ama cümleler hep böyle