Kızlar ilk ölü doğum yaptım 32 haftalık daha sonra kanında pıhtılaşma var dedıler ıkıncı gebeliğim kanama oldu düştü , 3 gebeliğim oğlumun hamileliği bana resmen tranva yaşattı hep düşük tehlikesi yaşadığım o ağrılar kramplar düşünmek dahi istemıyorum, kan sulandırıcı ipne bağışıklık baskılıyı haplar troıd ilaçları , safre kesesı taşları ve iltihap daha neler neler, oğlumda 33 haftalık doğdu suan 5 yasında ve rahatszılıkları vardı hastanelerde gezmekten maf olduk onun ağrısı oldukca ben maf oldum , tam bu sene rahata erdık dedm şuan hamıleymışımm.. bende kanda pıhyıya eğilm olduğu için hap kullanmam yasak eşime hep dedım sen korun dıye , ben kendım korunuyorm bısey olmaz fılan dıyodu ama olmuş işteee , korunma yontemı değil diye 100 kere söyledım😭😭 kalbim doğurmak istiyor ama çok çokkk çokkkk korkuyorummmmmm , aşırı mide rahatsızlığım var parol dahi içemıyorm mide koruyucuz duramıyorummm