senuska
Merhaba, evet usg ile de bakıldı, antikorlar tekrar bakıldı ve haşimato teşhisi aldım. Şu an ilaç başlamadılar tsh serbest t3/4 normal göründüğü için. Ama belirtileri var tabii yorgunluk çabuk sıcaklama çabuk üşüme vs gibi. Tamamen beslenmeyle kontrol altına alınabilirmiş bilginiz olsun. Gluteni kesin, şekerli ve paketli gıda zaten uzak durmak gerekiyor, süt ve süt ürünleri de yasak. Korkmayın yani doğumdan sonra (özellikle sezaryen doğum) tetiklenebiliyomuş bu tür otoimün hastalıklar. Nedeni de travma. Ben baya araştırdım aklınıza takılan bişi olursa sorabilirsiniz 🙏🏻