Ne zaman böyle oyun oynatmaya çalışsam etkinlik yaptırmaya çalışsam yapmıyor basket oynayalım diyorum mesela bir kutu koyuyorum gidiyor kutuya giriyor gel topu atalım diyorum kutuya giriyor boyama yapıyoruz sulu boya biraz boyayıp sonra sulu boyanın suyu içmeye çalışıyor eskiden tekerleme söylerdim dinledi şimdi ağlıyor zırlıyor bende bunalıyorum hiçbişi yapasım gelmiyor benim çocuğumda mı sorun var anlamadım sizinkilerde böyle mi ya çok üzülüyorum gidip sadece çoğunlukla balkondan dışarıyı seyrediyor,kart oynayalım diyorum yok 😣